130 Kreatywne projekty młodych designerów nagrodzone! W ramach polskiej edycji konkursu „Roca One Day Design Challenge”, która odbyła się 28 listopada br., 400 studentów, młodych projektantów i architektów podjęło wyzwanie zaprojektowania innowacyjnego rozwiązania do łazienki, wspierającego osobisty dobrostan użytkownika. Twórcza energia i zaangażowanie uczestników przełożyły się na wyjątkowe projekty, spośród których konkursowe Jury wybrało cztery najlepsze prace. Organizowany przez firmę Roca konkurs „Roca One Day Design Challenge” łączy studentów, młodych projektantów i architektów ze światem profesjonalnego projektowania. Pozwala na zapoznanie się z wizją uczestników, którzy wykazują niekonwencjonalne podejście do architektury, a jednocześnie projektują z niezwykłym wyczuciem kwestii środowiskowych i społecznych, mając na uwadze zrównoważony rozwój. Tegoroczna, piąta już polska edycja konkursu odbyła się w Bibliotece Uniwersyteckiej wWarszawie (BUW) i była otwarta dla studentów, młodych projektantów i architektów posiadających polskie lub ukraińskie obywatelstwo. Wnętrza BUW-u, który jest jedną ze współczesnych ikon architektonicznych stolicy, stworzyły znakomitą atmosferę do twórczej pracy. Uczestnicy mogli także wziąć udział w wydarzeniu w formule online. Temat konkursu podkreślał możliwość użytkowania łazienki poprzez wszystkie zmysły. Zadanie polegało na zaprojektowaniu innowacyjnego rozwiązania, które wspiera osobisty dobrostan użytkownika łazienki. Mógł być to produkt, detal, element lub zestaw do przestrzeni łazienkowej, wzbogacający codzienne rytuały pielęgnacyjne w tym pomieszczeniu. Szczegóły wyzwania ← Pierwsza nagroda: PUNCTURE PLATES – Maria Grądzka Pierwsze miejsce i nagrodę w wysokości 3 tys. euro zdobyła Maria Grądzka za pracę PUNCTURE PLATES. To kolekcja ceramicznych okręgów, inspirowana tradycyjną chińską medycyną i akupunkturą, która ma promować dobre samopoczucie poprze automasaż, jednocześnie łącząc funkcjonalność i estetykę w łazience. W uzasadnieniu wyróżnienia jurorzy docenili: możliwość realizacji i potencjał rynkowy produktu oraz nietuzinkową prezentację ceramicznych, sensorycznych okręgów.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTI4OTM2MQ==