Trendbook Łazienki 2021 by Design/Biznes

Tradycja w nowoczesnym wydaniu Tomasz Glegoła, Dyrektor Marketingu Cerrad Kultura to kanwa inspiracji z której projektanci i architekci czerpią garściami. Marmur znany jest od czasów klasycznych, już starożytni Grecy cenili jego potencjał. Kojarzył się z rezydencjami, wnętrzami pałaców. Uchodząc za dobro luksusowe, przeznaczony był tylko dla nielicznych. Dziś z jego potencjału korzystają architekci i projektanci, nie ograniczając się wyłącznie do miejsc kultu i rezydencji ociekających luksusem. Zmieniły się również poglądy dotyczące trwałości marmuru. W projektowaniu wnętrz prym wiodą obecnie płytki gresowe, które idealnie imitują naturalne kamienie. Umiejętnie zastępują naturę, z korzyścią dla jej zasobów i portfeli inwestorów. To trend, który na długo pozostanie modny, zdając egzamin w każdej przestrzeni, niezależnie od jej stylu i przeznaczenia. Grupa Cerrad tworząc linię Ultime – płytki gresowe wielkoformatowe o grubości 6 mm i formacie 120 x 280 cm wiernie odwzorowujące marmur, stworzyła wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy cenią wolność kompozycyjną nieograniczoną wielkością płytek. →→Kolekcja Marquina Gold marki Cerrad sprawi, że każde wnętrze nabierze elegancji, klasy i szyku. To propozycja przede wszystkim dla zwolenników eleganckich, ponadczasowych wnętrz urządzonych z subtelnym nawiązaniem do najnowszych trendów. Tonalny wzór płytek idealnie odwzorowuje misterną sieć żyłek naturalnego kamienia. Dzięki technologii LamGea, płytki posiadają głęboką strukturę i idealnie odwzorowanie powierzchni kamienia na grubości zaledwie 6 mm. Płytki z kolekcji Marquina Gold o przeznaczeniu ściennym i podłogowym wprowadzą do aranżacji salonu, kuchni czy łazienki luksus, w którym dbałość o jakość materiałów wykończeniowych łączy się z niepowtarzalnych klimatem. Kolekcja zdobyła międzynarodową nagrodę Gold A’ Design Award.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTI4OTM2MQ==